Leren van klantcontact

Cijfers over servicelevels, gespreksduur en nawerktijd zijn in contactcenters vaak ruim voorhanden. Maar wat zijn nu eigenlijk de klantvragen? Zijn ze waardevol voor klant en organisatie? En zijn ze te beantwoorden door medewerkers, en waarom niet? 

Slimme registratieformulieren

Door klantcontacten te registeren in slimme formulieren, heb je continue verbeterinformatie over bijvoorbeeld de meest gestelde vragen, gekozen kanalen, klachten, contactkanalen, mate van afhandeling en verkopen. 

GROTE SET VRAAGTYPEN

Varierend van open tekstvelden tot meerkeuze, dropdown, datum/tijd, beoordelingen of attachments.

ROUTERING

Stel per antwoord in welke vervolgvragen je wilt tonen.

Z

INvoerVALIDATIES

Stel eisen aan ingevoerde antwoorden voor grotere uniformiteit en datakwaliteit.

CASES TERUGZOEKEN

Zoek eerder ingevoerde cases terug in het case-overzicht met uitgebreide zoekfunctie.

UNIEK: MAATWERK DASHBOARD

Standaard dashboards voldoen vaker niet dan wel. Uniek: wij maken maatwerk dashboards.

CASE NAAR CRM KOPIEREN

Kopieer de case-log naar andere (CRM-)systemen of email om dubbele registratie te voorkomen.

Live in één dag

Om aan de slag te gaan met verbeteringen in klantcontact, wil je snel beschikken over stuurinformatie. En niet eerst maanden op de IT-backlog terecht komen. Met Taskmaster beschik je al in een week over de eerste stuurinformatie.

  • Maak een concept formulier aan met de punten die je wilt meten
  • Test het meteen in de operatie met een aantal medewerkers en verwerk feedback
  • Rol het uit bij een bredere, representatieve groep
  • Analyseer en verbeter continu op basis van de meetresultaten