Ticketing

Niet iedere case kan je in één keer afhandelen. Je wilt de case dan kunnen doorzetten naar een 2e lijns afdeling of expert, waarbij je inzicht en controle houdt over de afhandeling.

Casemanagement in Taskmaster

Met een zelf aangemaakte workflow organiseer je een vloeiende afhandeling van cases over meerdere afdelingen heen. Met de juiste informatie, toewijzing, prioritering en deadlines werken de betrokken medewerkers samen als virtueel team. Het case-overzicht en het dashboard maken de voortgang op elk moment inzichtelijk.

GROTE SET VRAAGTYPEN

Ontwerp formulieren met vraagtypen als tekstvelden, scores, ratings en attachments.

ROUTERING

Stel per gegeven antwoord wat de volgende vervolgvraag en/of processtap is.

GERICHT AUTORISEREN

Stel in wie welke rechten krijgt om cases in te zien en processtappen uit te voeren in Taskmaster.

BESTURING MET DEADLINES

Stel een standaard of variabele deadline in per processtap om de doorlooptijd te managen.

PRIORITERING INSTELLEN

Geef spoedgevallen een hogere positie in de werkvoorraad middels een hogere prioriteit.

CASES TERUGZOEKEN

Zoek cases eenvoudig terug in het case-overzicht met uitgebreide zoekfunctie.

UNIEK: MAATWERK DASHBOARD

Maatwerk dashboard dat in één oogopslag inzicht geeft in de lopende en afgeronde cases.

Zo ga je van start

  • Teken de gewenste ticket-flow, inclusief de vast te leggen informatie per processtap en de te hanteren deadlines
  • Bouw het proces in Taskmaster; zonder een letter code, zonder benodigde IT-kennis
  • Test de ingerichte formulieren en flows en optimaliseer ze op basis van de testresultaten
  • Geef de betrokkenen toegang tot Taskmaster en autoriseer hen met de juiste rechten
  • Ga van start, en bestuur de werkstroom op basis van de deadlines en prioriteiten